POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO:
ASYSTENT POŚREDNIKA – HANDLOWIEC
OBOWIĄZKI:
- pozyskiwanie ofert kupna sprzedaży nieruchomości
- bezpośrednia, kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji transakcji
- współpraca z instytucjami finansowymi i kancelariami notarialnymi, spółdzielniami, urzędami
- przygotowywanie i promocja medialna ofert
- doradztwo w zakresie kupna/sprzedaż nieruchomości
- dbanie o dobre imię i wizerunek firmy na rynku
- praca w terenie, nienormowany czas pracy
WYMAGANIA:
- doświadczenie w branży lub w handlu/sprzedaży min 2 lata
- prawo jazdy kat.B, własny samochód
- komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej, aparycja
- zdolności negocjacyjne, odporność na stres
- dynamiczność w działaniu, bardzo dobra samoorganizacja pracy
- pracowitość, przedsiębiorczość
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- bardzo dobra obsługa komputera a w szczególności poruszanie się w Internecie
OFERUJEMY:
- wyjątkową, partnerską kulturę firmy
- pracę w energicznym, kreatywnym zespole
- wynagrodzenie zgodne z osiąganymi efektami pracy premie
- telefon służbowy
- samochód służbowy do własnej dyspozycji dla najlepszych pracowników
- samodzielne stanowisko pracy
- możliwość rozwoju zawodowego, systemy szkoleń
- profesjonale przygotowanie i wdrożenie do pracy
- dostęp do nowoczesnych technologii wspierających profesjonalną sprzedaż, szeroką reklamę ofert
Prosimy o przysyłanie tylko poważnych, dobrze przemyślanych ofert.
Praca wymaga pełnego zaangażowania i poświęcenia.
Aplikacje (CV + list motywacyjny) prosimy wysyłać na adres: biuro@silesiahouse.pl
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zgłoszone aplikacje.